صفحه اصلی
|
پست الکترونیک
|
نقشه سایت
|
English
صفحه اصلی
|
پست الکترونیک
|
نقشه سایت
|
English
حوزه ریاست
حوزه ریاست
دفتر ریاست دانشگاه
دبیرخانه دائمی هیات امنا
مدیریت آمار و فنآوری اطلاعات
اداره آمار
مدیریت روابط عمومی و امور بینالملل
دبیرخانه پایش آلودگی های صنایع نفت، گاز و انرژی و اثرات آن بر سلامت
دفتر امور بانوان و خانواده
دفتر کارآفرینی و اشتغال
ستاد شاهد و ایثارگر
بازرسی و رسیدگی به شکایات
جهاد دانشگاهی
ستاد اقامه نماز
گزینش
حراست
حوزه ریاست
مدیریت مولفههای اجتماعی سلامت
اداره خیرین و خیریههای سلامت
سازمانهای مردم نهاد سلامت
واحد مددکاری اجتماعی سلامت
آموزش و ارتقاء سلامت
دبیرخانه آسیبهای اجتماعی سلامت و اعتیاد
دبیرخانه سلامت و امنیت غذایی استان
پیامگزار، اندیشگاه سلامت، خانه مشارکت مردمی
دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری
موزه تاریخ پزشکی خلیج فارس
تماس با ما
تماس با دانشگاه
تماس با حراست
تلفنهای مدیریتی
درباره ما
تالار گفتگو
برنامه استراتژیک دانشگاه
صفحه ویژه کم بینایان
بیانیه حفظ حریم شخصی
بیانیه توافق سطح خدمت
راهبرد مشارکت مصوب
معاونتها
معاونت توسعه مدیریت و منابع
مدیریت امور مالی
مدیریت منابع انسانی
مدیریت توسعه سازمان و تحول اداری
مدیریت امور پشتیبانی و رفاهی
مدیریت برنامهریزی و بودجه و پایش عملکرد
مدیریت توسعه، تامین منابع فیزیکی و امور عمرانی
معاونت تحقیقات و فناوری
مدیریت توسعه فناوری سلامت
مدیریت توسعه پژوهش و ارزیابی تحقیقات
مدیریت اطلاعرسانی پزشکی و شبکه پژوهش
کمیته تحقیقات و فناوری دانشجویی
دفتر ارتباط با صنعت و جامعه
واحد علم سنجی دانشگاه
پژوهشکده علوم زیست پزشکی خلیج فارس
مرکز توسعه پژوهشهای بالینی
مرکز رشد زیست فناوری دریایی
معاونت فرهنگی و دانشجویی
مرکز مشاوره مبتنی بر سبک زندگی اسلامی ایرانی
معاونت آموزشی
مدیریت آموزش و تحصیلات تکمیلی
مرکز مطالعات و آموزش پزشکی
اداره امور هیات علمی
دفتر استعداد درخشان
اداره آموزش مداوم
اداره خدمات آموزش
معاونت بهداشت
گروه آموزش و ارتقای سلامت
گروه جوانی جمعیت و باروری سالم
پزشک خانواده و نظام ارجاع
معاونت درمان
مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی
معاونت غذا و دارو
مدیریت غذا
مدیریت دارو
مدیریت آزمایشگاه
مدیریت تحقیق و توسعه
اداره نظارت و ارزیابی تجهیزات پزشکی
دانشکدهها
دانشکده پزشکی
اعضاء هیئت علمی
گروههای آموزشی
رشتههای تحصیلی
دانشکده دندانپزشکی
اعضاء هیئت علمی
گروههای آموزشی
رشتههای تحصیلی
دانشکده پیراپزشکی
اعضاء هیئت علمی
گروههای آموزشی
رشتههای تحصیلی
دانشکده پرستاری - مامایی
اعضاء هیئت علمی
گروههای آموزشی
رشتههای تحصیلی
دانشکده بهداشت و تغذیه
اعضاء هیئت علمی
گروههای آموزشی
رشتههای تحصیلی
دانشکده سلامت، ایمنی، محیط زیست و طب محیطی
اعضاء هیئت علمی
گروههای آموزشی
رشتههای تحصیلی
پژوهشکده
پژوهشکده علوم زیست پزشکی خلیج فارس
مراکز تحقیقات
مرکز تحقیقات طب گرمسیری و عفونی خلیج فارس
مرکز تحقیقات زیست فناوری دریایی خلیج فارس
مرکز تحقیقات پزشکی هستهای خلیج فارس
مرکز تحقیقات بهداشت محیط سیستمی و انرژی
واحد توسعه تحقیقات بالینی
کتابخانه
کتابخانه
کتابخانه مرکزی
کتابخانه دانشکده پزشکی و دندانپزشکی
کتابخانه بیمارستان شهدای خلیج فارس
کتابخانه بیمارستان تخصصی قلب
نرم افزار جامع کتابخانه
انجمن علمی کتابداری و اطلاعرسانی پزشکی
علم سنجی
واحد علم سنجی
سامانه علم سنجی اساتید
انباره داده دانشگاه
کتابخانه دیجیتال
کتابخانه دیجیتال
پایگاه های اطلاعاتی
دسترسی خارج از دانشگاه
سامانه کشوری پایان نامه
انتشارات
انتشارات دانشگاه
سامانه مدیریت انتشارات دانشگاه
دو ماهنامه طب جنوب
نشریه پرستاری گروههای آسیبپذیر
سالنامه آماری دانشگاه
بیمارستانها
بیمارستانها
شهدای خلیج فارس بوشهر
تخصصی قلب بوشهر
شهید صادق گنجی برازجان
امام خمینی (ره) کنگان
زینبیه خورموج
امیرالمومنین (ع) گناوه
سوانح و سوختگی چرومی گناوه
بقیه الله الاعظم (عج) دیلم
امام حسین (ع) اهرم
امام هادی (ع) دیر
کلینیکها
سامانه نوبت دهی اینترنتی
شبکهها
شبکهها
مرکز بهداشت شهرستان بوشهر
شبکه بهداشت و درمان شهرستان تنگستان
شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم
شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتستان
شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی
شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیر
شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیلم
شبکه بهداشت و درمان شهرستان کنگان
شبکه بهداشت و درمان شهرستان گناوه
شبکه بهداشت و درمان شهرستان عسلویه
شنبه 31 شهريور 1403
پرسشنامه ارزشیابی کوریکولوم دوره کارشناسی ارشد میکروب شناسی
این فرم با هدف ارزشیابی کوریکولوم دوره کارشناسی ارشد میکروب شناسی تهیه شده است
نام :
نام خانوادگی :
کد ملی :
ایمیل :
تلفن :
1. تا چه اندازه محتوای درس سیستم های اطلاع رسانی پزشکی به میزان یک واحد به عنوان درس جبرانی و مطابق با کوریکولوم ،نیاز فراگیر را به جستجودر منابع الکترونیکی حوزه علوم پزشکی برطرف می سازد؟
*
بسیار زیاد
زیاد
متوسط
کم
بسیار کم
2. تا چه اندازه محتوای درس نرم افزارهای آمارحیاتی مطابق با کوریکولوم به فراگیر در تفسیر نتایج بدست آمده در تحقیقات، تستهای آزمایشگاهی و بررسی های اپیدمیولوژیک کمک می کند؟
*
بسیار زیاد
زیاد
متوسط
کم
بسیار کم
3. تا چه اندازه ارائه درس حیوانات آزمایشگاهی به عنوان درس کمبود یا جبرانی ضرورت دارد؟
*
بسیار زیاد
زیاد
متوسط
کم
بسیار کم
4. تا چه اندازه ارائه درس بیوشیمی میکروارگانیسمها در تفسیر و بررسی نتایج آزمایشگاهی موثر بوده است؟
*
بسیار زیاد
زیاد
متوسط
کم
بسیار کم
5. تا چه اندازه محتوای درس باکتری شناسی تشخیصی 1 مطابق با کوریکولوم به فراگیر این امکان رامی دهد تا قادر به کشت و انجام تستهای بیوشیمیایی باکتری باشد؟
*
بسیار زیاد
زیاد
متوسط
کم
بسیار کم
6. تا چه اندازه محتوای درس باکتری شناسی تشخیصی 2 مطابق با کوریکولوم به فراگیر این امکان را می دهد تا با روش های نوین در تشخیص عفونتهای باکتریایی و شناسایی باکتریهای جدید آشنا شود ؟
*
بسیار زیاد
زیاد
متوسط
کم
بسیار کم
7. تا چه اندازه گذراندن درس سمینار به فراگیر درگردآوری آخرین اطلاعات مربوطه به باکتری شناسی با جستجوی منابع علمی کمک می کند؟
*
بسیار زیاد
زیاد
متوسط
کم
بسیار کم
8. تا چه اندازه گذراندن درس سمینار به فراگیر در ارائه یک سخنرانی علمی کمک می کند؟
*
بسیار زیاد
زیاد
متوسط
کم
بسیار کم
9. تا چه اندازه محتوای درس باکتری شناسی تشخیصی مولکولی در برنامه درسی به دانسته های قبلی فراگیر اضافه میکند؟
*
بسیار زیاد
زیاد
متوسط
کم
بسیار کم
10. تا چه اندازه محتوای درس قارچ شناسی شما را با بیماریهای عفونی مربوط به آن آشنا می سازد؟
*
بسیار زیاد
زیاد
متوسط
کم
بسیار کم
11. تا چه اندازه درس کارآموزی بیمارستان به میزان 2واحد به منظور آشنایی در نمونه گیری از بیماران سرپایی و بستری برای فراگیرکفایت می کند؟
*
بسیار زیاد
زیاد
متوسط
کم
بسیار کم
12. تا چه اندازه درس کارآموزی بیمارستان به فراگیر این امکان رامی دهد تا بتواند با بیماریهای شایع باکتریایی (بخش های سوختگی ، مراقبتهای ویژه، عفونی) آشنا شود ؟
*
بسیار زیاد
زیاد
متوسط
کم
بسیار کم
13. تا چه اندازه محتوای درس بیوانفورماتیک مطابق با کوریکولوم به فراگیر این امکان را میدهد تا طراحی پرایمر و همردیفی توالی اسیدهای نوکلئیک و پروتئین ها را انجام دهد؟
*
بسیار زیاد
زیاد
متوسط
کم
بسیار کم
14. تا چه اندازه دروس اختصاصی،اختیاری ارائه شده مطابق کوریکولوم ،متناسب با نیاز فراگیر می باشد؟
*
بسیار زیاد
زیاد
متوسط
کم
بسیار کم
15. تا چه اندازه محتوای درس اثرعوامل فیزیکی و شمیایی ،فراگیر را با اثر مواد و خطرات آن آشنا می کند؟
*
بسیار زیاد
زیاد
متوسط
کم
بسیار کم
16. تا چه اندازه محتوای درس اثر عوامل فیزیکی و شیمیایی، فراگیر را در رعایت احتیاجات لازم به منظور جلوگیری از آلودگی میکروبی در آزمایشگاه کمک می کند؟
*
بسیار زیاد
زیاد
متوسط
کم
بسیار کم
17. تا چه اندازه محتوای درس انگل شناسی ، فراگیر را با بیماریهای انگلی وعفونتهای ناشی از انگلها در ایران آشنا می سازد؟
*
بسیار زیاد
زیاد
متوسط
کم
بسیار کم
18. تا چه اندازه محتوای درس ایمنی شناسی، فراگیر را در شناخت مکانیسم دفاعی بدن در مقابل باکتریها کمک می کند؟
*
بسیار زیاد
زیاد
متوسط
کم
بسیار کم
19. تا چه اندازه محتوای درس عوامل ضد میکروبی، مکانیسم عمل آنها و مقاومت دارویی فراگیر را در آشنایی با انواع داروهای ضد باکتریایی آشنا میکند؟
بسیار زیاد
زیاد
متوسط
کم
بسیار کم
20. تا چه اندازه محتوای درس ویروسشناسی پزشکی، فراگیر را با بیماریهای بیماریزا و بیماریهای شایع در ایران آشنا می سازد ؟
*
بسیار زیاد
زیاد
متوسط
کم
بسیار کم
21. تا چه اندازه محتوای درس انگل شناسی ، فراگیر را با بیماریهای انگلی وعفونتهای ناشی از انگلها در ایران آشنا می سازد؟
*
بسیار زیاد
زیاد
متوسط
کم
بسیار کم
22. تا چه اندازه محتوای درس ژنتیک میکروارگانیسم ها، فراگیر را در شناخت ساختمان DNA و RNA، تکثیر و نحوه انتقال ژنها، مکانیسم های ترمیم DNA و موتاسیون کمک می کند؟
*
بسیار زیاد
زیاد
متوسط
کم
بسیار کم
23. تا چه اندازه محتوای درس ساختمان و فیزیولوژی میکروارگانیسم ها، فراگیر را با ساختمان تشریحی باکتری ها، فیزیولوژی، متابولیسم و بیوسنتز اجزای باکتری ها آشنا میکند؟
*
بسیار زیاد
زیاد
متوسط
کم
بسیار کم
24. تا چه اندازه محتوای درس ارتباط میکروارگانیسم ها با میزبان، فراگیر را با میانکنش های بین عوامل بیماریزا و میزبان آشنا می سازد ؟
*
بسیار زیاد
زیاد
متوسط
کم
بسیار کم
25. تا چه اندازه محتوای درس باکتری شناسی بالینی ، فراگیر را با باکتری های بیماریزای انسانی آشنا می سازد ؟
*
بسیار زیاد
زیاد
متوسط
کم
بسیار کم
حروف تصویر بالا :
تعداد بازدید: ۱
صفحه نخست
درباره ما
تاريخچه
رسالت و اهداف
برنامه عملیاتی
رياست دانشكده
معاونين و مسئولين
معاون باليني و دستیاری
معاون پايه
معاون پژوهشي
مسئول توسعه آموزش پزشکی
ساختار دانشكده
اساتيد دانشكده
رشته های تحصیلی دانشکده
توسعهآموزشپزشکیEDO
معرفی واحد
اعتبار بخشی
کمیته ها
منشوراخلاقی دانشجویان
آیین نامه ها
دفتر استعدادهای درخشان دانشگاه
امور آموزش
تقویم های آموزشی
اساتید مشاور دانشکده
برنامه آموزش پزشكي عمومي
راهنماهای آموزشی
آيين نامه ها
واحد پژوهشی دانشکده
معاون پژوهشی
اعضا شورای پژوهشی دانشکده
کارشناسان پژوهشی
اولويت هاي پژوهشي
پايان نامه ها
آیین نامه ها /دستورالعملها
فرم های پژوهشی
مصوبات پژوهشی دانشکده
تجهیزات آزمایشگاهی-تحقیقاتی دانشکده
گروه هاي آموزشي
علوم پایه
آسیب شناسی
سیاستگذاری سلامت
ادبیات فارسی و زبان انگلیسی
ایمنی شناسی و آلرژی
بیوشیمی
فارماکولوژی
زبان
فیزیولوژی
ژنتیک
علوم تشریحی
میکروب و انگل شناسی
معارف اسلامی
ویروس شناسی
علوم بالینی
ارولوژی
اورتوپدی
بیهوشی
طب اورژانس
پوست
جراحی
چشم
داخلی
پزشکی اجتماعی
رادیولوژی
زنان
روانپزشکی
عفونی
قلب
كودكان
گوش و حلق و بینی
نرولوزی
تحصيلات تكميلي و دستیاری
صفحه اصلی
دستیاری
کارشناسی ارشد
لاگ بوک
لاگ بوک الکترونیک
بخش های ماژور
بخش های مینور
آیین نامه ها/ مصوبات
دانستنی های پزشکی
کتابخانه دانشکده
فرآيند هاي كاري
فرم ها
اساتید
پژوهشي/دانشجویی
فرم های الکترونیک(داینامیک)
فرم پرسشنامه آموزش در عرصه
پرسشنامه ارزشیابی کوریکولوم دوره کارشناسی ارشد میکروب شناسی
پرسشنامه خود ارزیابی دانش آموختگان دوره کارشناسی ارشد میکروب شناسی
فرم ثبت نظرات و پیشنهادات
آلبوم تصاوير
سامانه ثبت نقل و انتقالات
سامانه ثبت انتقال دستیاران
سامانه درخواست انتقال پزشکی عمومی
سامانه درخواست مهمانی پزشکی عمومی
لینک های مفید
پرسش های متداول
تماس با ما
<
>